onsdag 21 augusti 2013

Project Life v 6

Under vecka 6 hände det inte speciellt mycket på veckan. Större delen av veckan jobbade jag och under helgen var det ju faktiskt premiär för Scraphuset i de nya lokalerna (å så kul). Detta måste ju naturligtvis förevigas med både Anette (hon som äger Scraphuset) och även Lisa (min DT-kollega) på ett och samma kort när de sitter och skapar.
 
Om detta har jag scrappat i mitt Project Life album som jag tänkte visa idag :)
  
 
 
Det mesta jag använt kommer från Simple Stories Project Life kit som heter 24/Seven som finns att köpa här! Vecka 6, har jag som tidigare, skurit ut med min Silhouette Cameo i vanlig cardstock från Bazzill.
 
Jag har använt mig av produkter som du hittar hos Scraphuset

Tack för att du kikade in och tittade :o))
DT-Helena
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar