fredag 16 augusti 2013

Äpplen är toppen!

Visst är väl äpplen toppen?
Speciellt om man har en god vän som jag har som har ett stort äppelträd med fin-fina äpplen som jag får hjälpa till att ta hand om :)
 
På förskolan där jag vikarierar ibland finns ett lika fint äppelträd som ger mycket frukt under hösten. Till glädje för alla förskole- och fritidsbarn kan jag meddela :) Varje eftermiddag får barnen ta ett äpple var om de vill och det vill dem!
 
 
Några papper med gult i från Maja Design tyckte jag passade perfekt till mina foton och så underbara punch-around-stansen från Martha Stewart Crafts runt ena pappret.
 
Titeln är rub-ons (gamla som jag har haft liggande i flera år i mina "gömmor") och även blingen är privata :)

Tack för att du kikade in och tittade :o))
DT-Helena
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar