fredag 23 augusti 2013

Blomsterprakt

I slutet av maj åkte jag och vår yngsta dotter, Emma, till stan för att fota fina träd som blommade så vackert.
 
Tänk att "lite" ljusrosa blommor på några träd i stan kan vara så oändligt vackert! Vi gick omkring och fotade en bra stund och med oss hem hade vi en hel massa vackra foton att glädjas av.
 
 
De rosa papprena från Maja Design tyckte jag passade perfekt till mina foton.
Lite chalk runt papprena och även stansat med en av mina favoritstansar från Martha Stewart Crafts runt ena pappret.
Ena pappret från Maja Design har majs kalender, där ringade jag in det aktuella datumet med en av de fina blingcirklarna från Prima Marketing.
(Knappen samt bokstäverna är privata.)
 
Jag har använt mig av produkter som du hittar hos Scraphuset.

Tack för att du kikade in och tittade :o))
DT-Helena
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar