söndag 18 augusti 2013

Mixed Media

När jag håller kurser så brukar jag alltid förbereda mig ordentligt innan.
Jag skriver ihop ett kurskompendium och gör även visningsex som kursdeltagarna kan inspireras av.
 
Om detta har jag scrappa idag, denna gång dokumenterade jag min förberedelse inför en kurs i Mixed Media.
 
 
Jag använde mig av foton som jag tagit med mobilen och därefter redigerat i app'en instagram. Jag ville hålla min layout ren och använde därför inga mönstrade papper utan bara washitejp (som jag älskar som dekoration). Raderna med journalingtexten har jag stämplat med en stämpel från Kaiser Craft (så himla fin!). Små ord har jag stämplat här o var med "datum"stämpel från American Crafts (älskar den också...!)
 
Alla produkter hittar du naturligtvis hos Scraphuset

Tack för att du kikade in och tittade :o))
DT-Helena
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar