fredag 13 september 2013

Röda vinbär!

Jag ser ju att jag har helt missat att blogga en layout jag gjorde häromveckan *skäms så jag rodnar*...
 
Det är en layout där fotot är taget på en klase med toppenfina röda vinbär som står på gården på förskolan där jag vikarierar ibland. Tänk vilken lycka för barnen att få gå och plocka röda vinbär och stoppa i munnen när de är ute och leker på dagarna.
 
 
Jag har använt mig av två av de fina papprena, i A4 storlek, från Reprint.

 
Några närbilder på de fina blingcirklarna som jag har använt mig av från Prima. En av dem har jag delat på och satt fast på två olika ställen på layouten.

 
Bladen är äldre blad som jag fått tidigare i ett DT-kit från Scraphuset - de andra produkterna hittar ni i webshopen :)
 
Tack för titten o välkommen tillbaka!
 
DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar