torsdag 19 september 2013

Plommon chutney

Jag är en "sån där person" som älskar att ta hand om frukt, bär och svamp.
 
Tycker att det är underbart att ta med bärhinken och bege mig ut i skogen och hitta just det där fantastiska bär- eller svampstället som alla andra missat. Komma hem med en hink full och sen tillaga något gott av det är ju pricken över i:et för mig :)
 
Idag tänker jag visa en layout som jag gjorde i helgen på föreningen HighCoastScraps pysseldag för oss medlemmar. På layouten finns ett foto som jag tog på plommon chutney som jag gjorde häromveckan och så har jag receptet där också.
 
(Plommonen har jag inte plockat själv utan de fanns billigt på affären :))
Är du sugen på att ta del av receptet så kan du besöka min hemsida och läsa det här!
 
Här kommer en närbild på dekorationerna. Älskar bling-pilen från Prima Marketing :) Vimpeln är utklippt från ett äldre ark från Prima Marketing.
 
 
Jag har använt mig av följande material från Scraphuset:
Övrigt material är privat.
 
Tack för titten o välkommen tillbaka!
 
DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar