onsdag 18 september 2013

Grattis på födelsedagen

I torsdags fyllde min svåger Mats år och naturligtvis skulle han ju föräras med ett kort dagen till ära.
Tiden tröt för mig så jag beslöt mig för att göra ett enkelt kort.
 
 
 
Jag började med att skriva in texten på datorn i Word och sen skrev jag ut det på cardstock på min bläckstråleskrivare.
 
Därefter plockade jag fram de nya fina papprena från Basic Grey, som du hittar här och här! Å så tog jag fram min fina stjärnpunch från Epiphany Crafts, som finns här i shopen, och punchade ut fina stjärnor som jag limmade fast på kortet! Bubble Caps till stjärnorna finns här!
 
Sista touchen blev att runda hörnen innan kortet blev klart :)
 
Trots enkelheten av kortet så kände jag mig väldigt nöjd när jag var klar. Ibland är det enkla det finaste också :)
 
Tack för titten o välkommen tillbaka!
 
DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar