torsdag 5 februari 2015

Vy över vår vackra sjö!

Jag bor så otroligt bra och fint. I en villa med finaste familjen i en förort som ligger nära stan men ändå nära landet och en toppenfin sjö. Ibland när jag sitter på trappan till huset och dricker en kopp kaffe på våren eller sommaren hör jag grannens tupp gala. Så ljuvligt!

Att ta en rask och/eller avkopplande promenad är inte alls svårt om man bor där vi bor. Vill man gå långt (7,2 km) så går man runt hela sjön och vill man gå kortare (4,3 km) så går man bara halva sjön (bro på mitten). Oftast är ju mobilen med så då kan man fota enkelt när man ser nåt vackert, vyn runt sjön till exempel.

Jag har duttat med Tim Holtz Distress Ink över en Tim Holtz stencil för att skapa bakgrunden. Det mönstrade pappret kommer från samma 6x6 pappersblock från We R Memory Keepers som jag använde mig av igår så användbart och fina papper.

Materialet jag har använt kommer naturligtvis från Scraphuset:
Tack för titten o välkommen tillbaka!
DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar