måndag 13 oktober 2014

Grattis

Med samma papper som jag använde mig av i gårdagens blogginlägg så har jag den här gången skapat ett väldekorerat kort. Till skillnad mot kortet igår som var "Clean and Simple" :)
 
Jag har stansat runt det mönstrade pappret med en punch-around-the-page punch, som jag älskar, från Martha Stewart. Den är så otroligt vacker och användbar.
 
 
Med några blad från mina gömmor, utstansade blad från Marianne Design som bas under en bunt med blommor i olika färger och varianter från olika tillverkare så skapar du snabbt ett väldekorerat kort.
 
Här är limpistolen ett "måste" - det går både snabbt att sätta fast alla blommor och det blir dessutom väldigt hållbart.
 
Basic Greys fina och lättanvända bokstäver gör pricken över i:et tillsammans med lite glitterlim/stickles på blommorna och blingstenar samt pearls från Reprint.
 
Materialet jag har använt kommer naturligtvis från Scraphuset:
 Tack för titten o välkommen tillbaka!
 
DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar