torsdag 23 oktober 2014

Dajmmarängefterrätt

Idag tänkte jag bjuda er på en otroligt god och även lättgjord dajmmarängefterrätt!
 
Som tidigare så är min urtjusiga och dekorativa stans från Martha Stewart Crafts med :)) Papprena kommer från Pion Designs kollektion "Siri's Kitchen" som består av ljuvliga beigea papper med inslag av blått eller rött.
 
Titeln på min layout gjorde jag i Photoshop när jag redigerade fotot för att lägga upp det i min personliga matblogg. Typsnittet heter Coneria Script för den som vill veta. Så smidigt!
 
Lite dekorationer i form av några träknappar, garn och små tags från gömmorna tillsammans med snygga halvpärlor från Reprint fick pryda min layout.
 
 Receptet på den goda efterrätten hittar du här!
  
Material jag har använt kommer naturligtvis från Scraphuset:
Tack för titten o välkommen tillbaka!
DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar