lördag 21 september 2013

Sista (?) bidraget till septembers tävling

Vi har fått ytterligare ett fint bidrag till vår tävling nu i september.
Måhända är det det sista bidraget till tävlingen, eller?
 
Bidrag nr 20 - Lena Ågren
 
 
Deadline är vid midnatt så än hinns det skapas för fullt i stugorna om man vill delta i tävlingen.
 
I oktober kommer vi att ha en tävling med en twist som kan göra skillnad för många tjejer.
Hoppas att jättemånga hänger på - tillsammans kan vi göra nåt riktigt bra. Mer info om den tävlingen kommer den 1/10 :)

2 kommentarer:

  1. har ni inte min bidraget? jag skickade det 19.08 till er mail adress. min layout finns också på min blogg: http://minajuveler.blogspot.com/2013/09/222-lift-minimalistyczn.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Vi har tyvärr inte fått något mail med ditt bidrag. Jag har sökt även i spammappen.
      Jag lägger in ditt bidrag i vår tävling men behöver veta vad du heter :) Så kommentera något av tävlingsinläggen här i bloggen och lämna ditt namn :)
      /Helena

      Radera