tisdag 17 september 2013

Pelargon, en vacker skräpblomma





 Skräpblomma säger jag då de skräpar ner nåt helt sinnessjukt. Jag har gott om dem dessutom, och en av dem är en enda stor gigantisk buske numera. Detta är dock ett skott som jag planterade i våras, och jag hann faktiskt få blommor på det! Nu skall det bli spännande att se om det klarar vintern i källaren med. Brukar krypa ner mot fem grader i det rummet, och kolsvart är det med då vi sätter igen fönstret. Det bör gå bra, men säker kan man aldrig vara...

Denna gjorde jag i Örnsköldsvik i lördags, efter en av tävlingarna.
Det var en liten skisss som skulle följas. 



IMG_0003

IMG_0005
Materiallista:

Maja - Sofiero - Exuberance of Flowers in Bloom
Maja - Sofiero - The Magnificent Flowerstreet
Prima Marketing - Say it in crystals - Clear
Reprint Pearls Vit
Prima Marketing Serenade Flowers Pink
Prima - Romance Novel - Tiny Alpha Stickers

Övrigt material är privat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar