onsdag 5 april 2017

Layout med KaiserCrafts Ps, I love you

Hejsan!

Idag visar jag en layout som jag gjorde på High Coast Scraps stora vårträff. Papper är från KaiserCrafts Ps I love you, i det mycket behändiga formatet 6x6".
 

 
 
Det är så bra med mindre papper, då jag tenderar att använda hela dem i olika varianter. De stora kan bli liggande väldigt länge. Fast jag har återgått till att använda mer och mer mönstrade papper. Ett tag fick de vara i förvaringen mest hela tiden. Men nu har jag rivit fram flera kit som ligger klara för olika framtida projekt. :)
 

 
Jag har dessutom använd Nuvo Mousse i silverfärg. Finns i flera fina färger och jag vet att Anette har flertalet nya hemma! Så kontakta henne på mail, scraphuset@order.se om du inte har möjlighet att åka till butiken nu på lördag mellan 08,30-12,30.
 
Ha en fin dag!!
DT Lisa
Instagram: starliza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar