onsdag 28 augusti 2013

Att duka fint

Jag tycker det är otroligt roligt att laga mat och att baka. Gärna att laga mat och bjuda hem goda vänner eller släkten. Något som sätter extra piff på bjudningen är om det dessutom är fint dukat när gästerna kommer.
 
Idag visar jag en layout jag gjort med foton från julafton ifjol där dukningen gick i vitt och silver. Tycker det blev stilrent och fint.
 
 
Jag skulle vilja gå en kurs i bordsdukning och lära mig mer än att dekorera med servetter och ljuslyktor...
 
Papper från Pion Designs kollektion "Till Far" fick bli grunden på min layout och en blingcirkel från Prima Marketing delades och sattes fast på två olika ställen :)
 
Jag har använt mig av produkter som finns hos Scraphuset.

Tack för att du kikade in och tittade :o))
DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar