fredag 31 augusti 2012

Presentation DT-Helena

Hej på er!
Helena heter jag o är en av Scraphusets DT medlemmar.
Jag bor i vackra Höga Kusten, närmare bestämt i Örnsköldsvik (där även Scraphuset finns), tillsammans med min man Håkan o våra två barn: Felicia o Emma. Hemma hos oss bor också de busiga men mysiga katterna Doris o Alice.
 
Scrappat har jag gjort sedan våren 2004 då jag hittade scrapbooking på nätet av en slump, hösten 2005 startade jag en webshop (Scraphuset) för att enkelt kunna sälja material till de som gick mina kurser som jag då höll via Medborgarskolan här i stan. Scraphuset sålde jag sedan 2 år senare till Anette (som äger den fortfarande).
 
Jag är en blandad typ av scrappare och gillar att skapa allt från enkla och rena till väldekorerade romantiska layouter.
Sedan julen 2005 gör jag även kort och även där enkla o rena men även väldekorerade o romantiska - det mesta går hem hos mig :o)))
 
Hålla kurser är något som  jag älskar att göra och det gör jag för Scraphusets räkning. Sen är jag även initiativtagare av vår förening här i stan: HighCoastScrap, som är en aktiv och kreativ förening med över 100 medlemmar.
 
 
Jag älskar att laga mat och baka, på min hemsida lägger jag ut alla recept jag knåpar ihop och provlagar. Där finns över 1400 recept för alla typer av smaklökar - välkommen in!
 
DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar