onsdag 24 maj 2017

Grattis på Mors dag


Hejsan i stugorna!!


Jag fick hem så fina stämplar från Marianne Design av Anette, sådana man stämplar lager på lager av. Spännande! Jag har provat det en gång tidigare, och då blev jag inte speciellt nöjd alls. Men detta gick så mycket bättre!! :)



Jag har stämplat i fyra olika färger, och började med den ljusaste och stegrade sedan gradvis lager för lager. Men stämplar sammanlagt fyra lager med blommor, och tre lager med blomstjälken. Jag använde Color Box pigment ink dynor. Dien är från Rox Stamps.



Jag har även gjort bakgrunden med stämplarna. Stämplat en gång och sedan efterstämplat flera gånger utan att fylla på mera färg. Sedan färgat in stämpeln igen och fortsatt på det viset. Det blir lite rörigt och läckert på det sättet.


 
Lisa
 
Instagram: scraplivet
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar