onsdag 11 januari 2017

ATC - En liten bit av ett konstverk

Jag och några vänner har en ATC-grupp som vi swappar ATC-kort i varje månad. Varje månad är det en ny värdinna som kommer på ett tema och en teknik och därefter skapar alla efter det och skickar till värdinnan som i sin tur skickar tillbaka ett från varje gruppmedlem. Ett kanonbra sätt att sprida kunskaper, tekniker och inspiration. :)

En månad hade vi temat "Din favoritjulsång" med tekniken monokromatiskt. Jag skapade helt i vitt (så när smo på texten då jag m¨lade in mig i ett hörn...) och valde White Christmas som sång. Kanske inte min absoluta favorit men högt på listan ligger den. :)

Jag har använt stenciler, tjocka medium, Stickles, cardstock och punch från Martha Stewart. Allt detta finns i butiken och skulle ni inte finna en viss sak så kontakta Anette på order@scraphuset.se




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar