söndag 24 augusti 2014

Gratulerar!

Att träffa några scrappande vänner några timmar en kväll eller ännu hellre en hel dag är bland det bästa jag vet. Det brukar resultera i många fina alster för min del och idag tänker jag visa ett kort som jag gjorde på en scrapträff nu i sommar.

Det är ett grattiskort som jag gjorde som är bra att ha i "gömmorna" här hemma inför kommande gratulationer! Visst blev det tjusigt?


Som "vanligt" är det Maja Design papper jag har använt mig av, förvånade, eller hur? :o)

Blommor av olika slag i härliga pasteller och även en utstansad fjäder från Spellbinder får dekorera kortet. Själva vimpeln är snurrad runt en tändsticka som jag har knipsat bort den översta delen.

Materialet jag har använt kommer naturligtvis från Scraphuset:
 Tack för titten o välkommen tillbaka!
 
DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar