söndag 13 oktober 2013

En tag

Idag tänker jag visa upp en tag som jag gjorde häromkvällen.
 
Jag började att göra grunden till tagen genom att rita av en Primaförpackning på cardstock från Bazzill, därefter stansade jag ut en border från Martha Stewart Crafts på mörkbrun cardstock.
 
Skar och rev ut papper från underbara Maja Designs kollektion "Walking in the Forrest" som jag först chalkade med Dark Brown fluid chalk innan jag monterade fast allt.
 
 
Å så lite närbilder på de fina blommorna och blinget :)

 
Den fina stora stämpeln är en clingstamp från Prima som jag har färglagt med ProMarkers. Runt hela motivet målade jag en tunn kant med en ljus grå färg (Ice Grey no 1). Lite olika sorters blommor och bling från Prima blev pricken över i:et tycker jag.
 
Material jag har använt kommer naturligtvis från Scraphuset:
Tack för titten o välkommen tillbaka!
DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar