måndag 22 april 2013

Just perfect

Vår "stora" katt, Doris, är en helt fantastiskt fin katt.
 
Hon är en social katt som pratar med oss, gosar och vill ha kontakt. Doris päls är otroligt fin och tät (men lossar tyvärr mycket hår...). Ja, Doris är just perfect om man frågar mig...
 
 
 Jag älskar mina punchar från Martha Stewart Crafts och här har jag använt mig av en punch-around-the-page på fotomattans ena sida. Speciellt den här, Framed Dots Punchen är otroligt vacker och användbar.
 
Stygnen på sidorna är stämplade med så läckra och användbara stämplar från We R Memory Keepers, de är självinfärgande och lätta att använda, bara att rolla på.
 
Textrutan har jag stämplat med en fin stämpel från Prima som vi fick i goodie-bagen på HighCoastScraps pysselträff i mars. Jättefin och användbar.
 
Jag har använt mig av följande produkter från Scraphuset:
Martha Stewart Crafts - Framed Dots Punch Around the Page Set
Bokstäver från Prima Marketing

Tack för att du kikade in och tittade :o))

DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar